Most of the time, when we plan to go on a trip to one of the governorates, we spend a lot of time searching for a clear plan for the course of the trip in social media programs, or by making many phone calls to inquire about the most prominent tourist areas and recreational activities that are included in the governorate, as well as the available service facilities. Also, the dispersion between reservations made for the trip.
From that standpoint, the idea of ( Kashta ) application came about, an application that you can find out what tourist places, activities and events are going on in the place you will go at the time of your trip, plan and modify your trip with ease, place bringing you together with operators of tourism, events and adventures services in one place, and more…
في غالب الأحيان، حينَ نُخطط للذهاب في رحلة لأحد المحافظات، فإننا نستهلك الكثير من الوقت للبحث عن خطة واضحة لسير الرّحلة في برامج التّواصل الاجتماعي، أو من خلال إجراء الكثير من المكالمات الهاتفية للاستفسار عن أبرز المناطق السياحية والأنشطة الترفيهية التي تتضمنها كل محافظة، فضلاً المرافق الخدمية المتوفرة. أيضاً، التشتت في دفوعات الحجوزات التي تمت للرحلة.
من هذا المنطلق جاءت فكرة تطبيق ( كشتة ) وهو تطبيق يمكنك من معرفة الأماكن والأنشطة والفعاليات السياحية التي تجري في المكان الذي ستذهب إليه في وقت رحلتك ، قم بالتخطيط والتعديل لرحلتك باستخدام سهولة ، مكان يجمعك مع مشغلي خدمات السياحة والفعاليات والمغامرات في مكان واحد ، والمزيد ...
How to design an effective and integrated user experience
1. Enriching internal tourism. 2. Tourists, tour guides, service providers, entertainment events, heritage and cultural institutions, tourism entrepreneurs, and tourism companies are all in one place. 3. Interactive map by the Wellayat and by types of projects. 4. A sufficient overview of each project, working time. 5. Plan trip in one place and modify it with ease. 6. Plan the trip alone or with your friends. 7. Make trip reservations and pay in one place. 8. Encourage service providers to develop and improve their services. 9. Know the offers of tourism and adventure companies. 10. Marketing for tourism and entertainment projects. 11. Information, instructions and travel requirements according to the selected region 1. إثراء السياحة الداخلية. 2. السائح، المرشد السياحي، المؤسسات الثقافية والتراثية، مقدمي الخدمات والفعاليات الترفيهية، أصحاب المشاريع السياحية، الشركات السياحية، كلهم في مكان واحد. 3. خارطة تفاعلية حسب الولايات وأنواع المشاريع. 4. نظرة عامة كافية لكل مشروع ، ووقت العمل. 5. التخطيط للرحلة في مكان واحد وتعديلها بكل سهولة. 6. التخطيط للرحلة بمفردك أو مع أصدقائك. 7. القيام بإجراء حجوزات الرحلة وادفع في مكان واحد. 8. تشجيع مقدمي الخدمات على تطوير وتحسين خدماتهم. 9. التعرف على عروض شركات السياحة والمغامرات. 10. تسويق المشاريع السياحية والترفيهية. 11. المعلومات والتعليمات ومتطلبات السفر حسب المنطقة المختارة.
turismTourism, trip, trips, Oman, heritage, culture, entertainment, projects, plan, planning, kashta, سياحة، رحلة، رحلات، عمان، تراث، ثقافة، ترفيه، مشاريع، خطة، تخطيط، كشته،